HTML

Csábító Lacó Szerelem

2009.04.30. 21:46 Csábító Lacó

Nevem Csábitó Lacó A szerelem örök téma én sem tudom elkerülni, hogy ne írjak róla, hiszen minden ember szívében él a vágy a boldogság és szerelem után. Az irodalomban oly gyönyörű gondolatokat találunk e témában, de versek formájában is csodálatos művek születtek e varázslatos érzésről. Leírok egy pár verset és idézeteta kedvenceimből. "Szerelem, ha egyik a másikát repülni hagyja, de ha leesik, fél szárnyát kölcsönadja." /Szabó Éva: Szög és kereszt/ "A nőket a szerelem nemcsak érdekessé teszi, hanem meg is szépíti. A nő akkor szép igazán, ha boldog és akkor boldog, ha érzi, hogy szeretik. /Rippl-Rónai József/ "Csak szeretve tanulunk meg szeretni" /Doris Murdock/ "A szeretet lángjaiban a legkeményebb vasnak is meg kell olvadnia." /Mahatma Ghandi/ Ady Endre Tüzes seb vagyok Tüzes, sajgó seb vagyok, égek, Kínoz a fény és kínoz a harmat, Téged akarlak, eljöttem érted, Több kínra vágom: téged akarlak. Lángod lobogjon izzón, fehéren, Fájnak a csókok, fájnak a vágyak, Te vagy a kínom, gyehennám nékem, Nagyon kívánlak, nagyon kívánlak. Vágy szaggatott föl, csók vérezett meg, Seb vagyok, tüzes, új kínra éhes, Adj kínt nekem, a megéhezettnek: Seb vagyok, csókolj, égess ki, égess. Juhász Gyula Szerelem? Én nem tudom mi ez, de jó nagyon, Elrévedezni némely szavadom, mint alkonyég felhőjén, mely ragyog, És rajta túl derengő csillagok. Én nem tudom mi ez, de édes ez, Egy pillantásod, hogyha megkeres, mint napsugár, ha villan a tetőn, holott borongón már az este jön. Én nem tudom mi ez, de érezem, hogy megszépült megint az életem, Szavaid selyme szíven simogat, Mint márciusi szél a sírokat. Én nem tudom mi ez, de jó nagyon, Fájása édes, hadd fájjon hagyom, Ha balgaság, ha tévedés, legyen, Ha szerelem, bocsájtsd ezt meg nekem! Victor Hugo Olyan a szerelem Olyan a szerelem, mint a gyöngyszemű harmat, amelytől fénylik a szirom, amelyből felszökik, kévéjében a napnak, szivárvány-szikra, miliom. Ne, ne hajolj reá, bárhogy von e merész láng, ez a vízcseppbe zárt, percnyi kis fényözön, mi távolabbról, mint a gyémánt, az közelebbről: mint a könny. /fordította: Nemes Nagy Ágnes/

7 komment

Címkék: szerelem lacó csábító

A bejegyzés trackback címe:

https://csabitolacoszerelem.blog.hu/api/trackback/id/tr51096441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikozsolt 2009.12.12. 20:17:52

Lacó-lacó. Attól, hogy egy homo-köcsög vagy, nem kellene mindenütt szerepeltetni magad. Tegyél egy szívességet, akaszd fel magad te hulladék.

Lacó a Csábító 2009.12.16. 12:43:51

Zsolt! Szeretnélek tájékoztatni, hogy nem vagyok sem homo sem köcsög, nagyon helyes barátnőm van, viszont nagyon szeretem az embereket. Büszke vagyon arra, hogy soha senkit nem bántanék meg, hiszen erre semmi szükségem csak a sikertelen, rosszindulatú emberek csinálnak ilyet indulatból és kisebbségi érzésből. Én mindenkit olyannak fogadok el és úgy szeretek ahogy van, hisz így színes a világ, nem kell egyformának lennünk, de ha valaki attól érzi jobban magát ha mocskolódik, tegye, csak ez pitiáner dolog. Lacó

Lacó a Csábító 2009.12.16. 13:03:47

@mikozsolt: Kedves Zsolt! Kívánom, hogy így ünnepek előtt költözz a szívedbe és a lelkedbe béke, megnyugvás, fogadd el magad és ne másokra vetítsd ki az elégedetlenségedet, imádkozz sokat és szebb lesz az életed, mert láthatjuk nagyon nagy indulat az ami ural téged. Én nagyon boldog vagyok a szerelmemmel, aki egy szép lány és nem vagyok homo, ezt nem is értem miért találtad ki. Talán Te vagy az és rám irányítod? Semmi baj én szeretettel fordulok irányodba, boldog karácsonyt kívánok! szeretettel Lacó

Lacó a Csábító 2009.12.16. 13:05:00

DRÁGA BARÁTAIM!!!!! NAGYON SZERETEK MINDENKIT!!!
A SZERETET A LEGFONTOSABB A VILÁGON!!! LACÓ

loloki 2009.12.19. 14:13:34

@mikozsolt: Zsolt hogy mersz te hulladéknak nevezni egy embert akit nem is ismersz????????
Akkor te mi vagy? Egy beteges hajlamú, rágalmazó ember akinek a lelkivilága szennyes! Szégyelld magad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fénymanó 2009.12.19. 15:14:56

@mikozsolt:Nagyon sajnálom Zsolt, hogy Téged ennyi bántás érhetett és egy kedves fiatalembert vettél célba, hogy ezáltal add ki a benned lévő, felgyülemlett feszültséget és sérelmet, pedig van arra más módszer is. Fordulj igaz barátokhoz és csatlakozz olyan közösséghez ahol szeretetet kapsz és megbékélsz meglátod!
süti beállítások módosítása